اخبار به روز رسانی جدید - 14020410 litb.ir

در این بروزرسانی امکان ثبت نام و ورود در سایت لیتب اضافه شده است.

تا کنون ابزارهای پر استفاده ای که در بخش "ابزارهای من" اضافه می کردید به صورت جداگانه در دستگاه های مختلف تعریف می شد، به این معنی که می توانستید یکسری از ابزارها را در کامپیوتر خانه به عنوان ابزار پرکاربرد اضافه کنید و در کامپیوتر محل کار یا موبایل و یا هر دستگاه دیگری، ابزار های متفاوتی را اضافه کنید که این مزیت مهمی است ولی نمی توانستیم بین دستگاههای مختلف، ابزار های مشترکی داشته باشیم. با افزوده شدن قابلیت ورود/ثبت نام، علاوه بر حالت قبل، چنین امکانی هم به سیستم اضافه شده است.
ضمنا در نتیجه ی این تغییرات امکان مشاهده ی پیام هایی که در سرتاسر مجموعه ی آل این وان برای شما ارسال می شود، به وجود آمده است.

اگر نیاز به ابزار خاصی دارید که در سایت litb.ir موجود نیست، می توانید از طریق سایت 4idea.ir آن را پیشنهاد دهید تا بعد از بررسی به ابزارهای سایت اضافه شود.

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا ایده در مورد بهتر و کامل تر شدن این سایت دارید، از طریق سایت 4idea.ir  می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در به روز رسانی های آینده، این موارد در نظر گرفته شوند. از طریق لینک 2sup.ir می توانید آموزش های مربوط به این سایت را مشاهده نمایید و یا از طریق لینک litb.ir به سایت وارد شوید.

 

ثبت نظر جدید