با توجه به تعداد زیاد ابزارها چگونه می توانیم ابزار مورد نظر خود را پیدا کنیم؟


برای پیدا کردن ابزار مورد نظر خود  به چند روش مختلف می توانید اینکار را انجام دهید:

  • از منوی بالای سایت که در همه صفحات است وارد بخش مورد نظر خود شوید و لیست تمام ابزارهای موجود در آن بخش را به صورت یکجا ببینید.
  • در صفحه اصلی سایت بر روی دکمه "نمایش لیست کامل ابزارها" کلیک کنید تا لیست تمام ابزارهای موجود در آن بخش را به صورت یکجا ببینید.
  • از قسمت جستجوی سایت که در بالای تمام صفحات است نام ابزار یا قسمتی از نام ابزار خود را به فارسی یا انگلیسی وارد کنید تا لیست ابزارهایی که با جستجوی شما مطابقت دارند نمایش داده شود.
  • در صفحه ی مربوط به لیست تمام ابزارها با توجه به ماهیت ابزار مورد نظرتان، فیلتر یا فیلترهایی را انتخاب کنید تا لیست نمایش داده شده محدود تر شود.

 

در صورتیکه از یک یا چند ابزار استفاده بیشتری دارید می توانید با کلیک بر روی دکمه "اضافه به ابزارهای من" که در تمام ابزارها وجود دارد، آن ابزار را به بخش "ابزارهای من" اضافه کنید تا در آینده هنگامی که به سایت وارد می شوید نیازی به جستجوی مجدد این ابزارها نداشته باشید. البته این لیست فقط در همین مرورگر وجود دارد و چنانچه با مرورگر یا سیستم متفاوتی وارد شوید، این لیست در آن نیست و می توانید یک لیست متفاوت از ابزارها را برای خود ایجاد کنید.