اخبار انتشار اولین نسخه - 14010428 netxam.ir

سایت شبیه سازی آزمون های ارزیابی مهارت لینکدین به اسم نت زم (netxam.ir) بعد از طی مراحل طراحی، تولید و تست، به مجموعه سایت های آل این وان اضافه شده و از هم اکنون در دسترس عموم قرار دارد.

در این سایت آزمون های ارزیابی مهارت لینکدین (Skill assessments) آماده شده اند تا قبل از شرکت در آزمون واقعی، دانش خود را محک زده و با خیالی آسوده تر در آزمون های لینکدین شرکت کنید. همانگونه که می دانید در صورتیکه در سایت لینکدین، در این آزمون ها شرکت کرده و امتیاز لازم را به دست نیاورید، تا چند ماه بعد، امکان شرکت در این آزمون ها را نخواهید داشت. ولی شما می توانید با شرکت در همین آزمون ها در سایت نت زم (netxam.ir) دیگر نگران از دست دادن زمان نباشید و هر موقع که خواستید در آزمون ها شرکت کنید.

  • چنانچه سابقه کاری ندارید و نیاز به ساخت رزومه کاری دارید یا
  • مدت زیادی در زمینه ی کاری خود فعالیت نداشته اید و می خواهید با سوالات بروز، آشنا شوید و رزومه ی خود را پربار تر کنید یا
  • به صورت فریلنسری کار می کنید و نیاز دارید تا مهارت و دانش خود را به کارفرما اثبات کنید یا
  • آموزش مطلبی را تمام کرده اید و می خواهید دانش خود را محک بزنید یا
  • بسیاری موارد دیگر

می توانید از نت زم استفاده کنید.
 

برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی معرفی نت زم کلیک نمایید.

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا ایده در مورد بهتر و کامل تر شدن این سایت  دارید، از طریق سایت 4idea.ir  می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در به روز رسانی های آینده، این موارد در نظر گرفته شوند. از طریق لینک 2sup.ir می توانید آموزش های مربوط به این سایت را مشاهده نمایید و یا از طریق لینک netxam.ir به سایت وارد شوید.

ثبت نظر جدید