اخبار انتشار اولین نسخه - 13981009 stackparty.ir
سایت سوال و جواب استک پارتی بعد از طی مراحل تولید، تست و ورود اطلاعات اولیه، به مجموعه سایت های آل این وان اضافه شده و از هم اکنون در دسترس عموم قرار دارد.
شاید تا کنون برایتان سوالاتی پیش آمده که ذهنتان را به خود مشغول کند و شما ندانید که چگونه جواب سوال خودتان را پیدا کنید و حتی گاهی سوالتان بدون جواب مانده است.
اگر به دنبال جایی هستید تا جواب سوالات خود را پیدا کنید یا در پیدا کردن جواب سوالات دیگران مشارکت داشته باشید،  سایت stackparty.ir را به شما معرفی میکنیم!

برخی از امکانات سایت استک پارتی

  • ارسال سوال
    شما در این سایت می توانید سوال خود را در حیطه ی مربوطه مطرح کنید.
    سایت استک پارتی در مرحله انتشار از 14 بخش تشکیل شده است که بر اساس درخواست کاربران به مرور بر تعداد این بخش ها افزوده می شود.

  • ارسال پاسخ
    شما می توانید به سوالات سایر کاربران پاسخ داده و از این طریق اطلاعات و تجربیات خود را به آنان منتقل کنید.

  • ایجاد نظرسنجی
    در صورتیکه بخواهید یک مطلب را از تعداد افراد زیادی نظرخواهی کنید می توانید یک نظرسنجی ایجاد کنید تا بقیه کاربران تا مدت مشخصی بتوانند در آن شرکت کنند و جواب دقیق تری با توجه به تعداد بیشتر شرکت کنندگان به دست آورید که برخلاف سوال، مدت زمان مشخصی فعال است و بهترین پاسخ در آن وجود ندارد یعنی نظر تمام افرادی که در آن شرکت می کنند به نسبت مساوی دارای اهمیت و ارزش است.

  •  رای دادن
    شما می توانید در صورتی که از یک  سوال، جواب یا نظرسنجی خوشتان آمد، با آن موافق بودید و یا به هر شکلی نظرتان را جلب کرد به آن رای مثبت بدهید و برعکس. این کار علاوه بر تاثیر گذاشتن بر امتیاز شما و کسی که سوال، جواب یا نظرسنجی را ثبت کرده، به دیگر کاربران نیز این امکان را می دهد که سریع تر و دقیق تر سوال مناسب، جواب مفید و یا نظرسنجی همگانی تر را پیدا کنند.

  • ویرایشگر متن حرفه ای
    برای ارسال سوال، جواب و نظرسنجی ویرایشگر متنی در نظر گرفته شده است که می توانید از طریق آن متن خود را ارسال کنید.

  •  آمار
    تعداد کاربران، تعداد سوالات، تعداد پاسخ ها، برترین کاربران و بیشترین تگ های استفاده شده، در صد سوالاتی که جواب تائید شده دارند و...  نمایش داده می شود.

  • صفحه من
    برای هر کاربر یک صفحه عمومی تعریف می شود که شامل ریز فعالیت کاربر می باشد.

برای قدردانی از زحمات کاربران، امتیاز، جام و  حق دسترسی هایی در نظر گرفته شده است.

  • دریافت امتیاز
    معیاری برای فعال بودن و توانایی کاربر در هر بخش می باشد. برای برخی از فعالیت ها یکسری امتیازهای عددی در نظر گرفته شده اند.
     
  • دریافت حق دسترسی
    با افزایش امتیازات در استک پارتی، بعضی از امکانات و دسترسی هایی که به صورت عمومی در دسترس نیستند، برای کاربر فعال می شود که به این موارد حق دسترسی می گوییم.
     
  • دریافت جام
    برای برخی از فعالیت ها در سایت، پاداش هایی با عنوان جام در نظر گرفته شده است که جدای از امتیاز هر کاربر می باشد ولی مانند امتیاز، به تفکیک هر بخش است

برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی معرفی استک پارتی کلیک نمایید.

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا ایده در مورد بهتر و کامل تر شدن این سایت  دارید، از طریق سایت 4idea.ir  می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در به روز رسانی های آینده، این موارد در نظر گرفته شوند. از طریق لینک 2sup.ir می توانید آموزش های مربوط به این سایت را مشاهده نمایید و یا از طریق لینک stackparty.ir  به سایت وارد شوید.

ثبت نظر جدید