اخبار به روز رسانی بزرگ - 14001104 allinone.ir

یکی از بزرگترین بروزرسانی های مجموعه آل این وان تا کنون. در این بروزرسانی، امکاناتی برای استفاده راحت تر کاربران از مجموعه سایت های آل این وان فراهم شده که به صورت تدریجی بر روی تمام سایت ها اعمال می شود. یکی از مهمترین موارد در این بروزرسانی سامانه مرکزی اطلاع رسانی آل این وان هست که تمام پیام هایی که در سایت های مختلف برای شما وجود دارد را بصورت یکجا نمایش می دهد.

 

سامانه مرکزی اطلاع رسانی آل این وان

تا کنون در صورتی که در چندین سایت از سایت های آل این وان فعالیت می کردید، می بایست برای هر موردی که نیاز به اطلاع رسانی داشت، به تک تک سایت ها و حتی تک تک صفحات سایت ها، مراجعه می کردید تا موارد را بررسی کیند. از این پس با استفاده از سامانه مرکزی اطلاع رسانی آل این وان، شما در هر سایتی که باشید، تمام پیام هایی که در سایت های دیگر، برای شما وجود دارد نمایش داده می شود. فقط کافیست به شکل زنگوله در منوی سایت ها دقت کنید و در صورتیکه پیامی داشته باشید شما را از آن آگاه می کند.

 

نمایش آخرین اخبار آل این وان

از طریق گزینه اخبار در منوی تمام سایت ها،  می توانید دسترسی سریعتر به اخبار آل این وان داشته باشید و از آخرین اخبار آل این وان، مطلع شوید.

 

نمایش واضح تر لیست سایت ها

با تغییراتی که در فوتر تمام سایت ها انجام شده است، می توانید نمایشی بهتر و واضح تر از لیست بقیه سایت های مجموعه آل این وان را مشاهده می کنید.

 

نمایش بهتر در موبایل

در صورت استفاده در موبایل، نمایش منو بهتر و کاربردی تر شده است که امکان استفاده ساده تر از منو را فراهم می کند.

 

یکپارچه کردن منو ها و فوتر های سایت ها

از این پس شاهد هماهنگی بیشتر بین منو ها و فوتر های تک تک سایت های مجموعه آل این وان با هم هستیم.

 

رفع باگ های جزئی

برخی باگهایی جزئی رفع شده است که باعث بهبود تجربه و استفاده راحت تر کاربران از این مجموعه می شود.

 

افزایش سرعت

در این بروزرسانی تغییراتی اعمال شده است که باعث افزایش سرعت سایت ها می شود. این مورد، یکی از مواردی است که سعی می شود در اکثر بروزرسانی ها اعمال شود تا کاربران، در هر بروزرسانی شاهد استفاده سریعتر از سایت ها و امکانات آنها باشند.

 

و بسیاری موارد دیگر.

 

تمام موارد فوق به صورت تدریجی برروی تمامی سایت ها اعمال می شود و در آینده ای نه چندان دور سامانه مرکزی اطلاع رسانی آل این وان در تمام سایت ها افزوده می شود.

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا ایده در مورد بهتر و کامل تر شدن این سایت دارید، از طریق سایت 4idea.ir می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بروز رسانی های آینده، این موارد در نظر گرفته شوند. از طریق آموزش آل این وان می توانید آموزش های مربوط به این سایت را مشاهده نمایید و یا از طریق لینک allinone.ir به سایت وارد شوید.

ثبت نظر جدید