اخبار به روز رسانی جدید – 14001002 vpen.ir
برخی از تغییرات و بهبود های این به روز رسانی 

  • حفظ ابعاد و اندازه عکس های استفاده شده در مطلب : قبلا تمام عکس ها به اندازه ای بزرگ می شدند که عرض کل مطلب را در بر می گرفتند ولی در این به روز رسانی، چنانچه عرض عکس کوچکتر از عرض مطلب باشد، هیچ تغییری در اندازه عکس به وجود نمی آید.
  • امکان امبد کردن محتوای سایر سایت ها : از این پس می توانید کلیپ هایی که در برخی سایت ها منتشر می شوند را در مطلب خود نمایش دهید. کافیست لینک صفحه را وارد کنید و سیستم به صورت خودکار کلیپ مورد نظر را نمایش می دهد. لیست سایت ها : Youtube.com, Aparat.com,mp4.com,ted.com,pinterest.com,namasha.com,tamasha.com,dalfak.com,mihanvideo.com
  • اصلاح مطلب پس از داوری: تا کنون فقط امکان اصلاح مطلب تا قبل از داوری وجود داشت و چنانچه داوری یک مطلب شروع می شد به هیچ وجه امکان تغییر وجود نداشت که این مسئله باعث سختی در تولید محتوای خوب و مناسب می شد. از این پس بعد از داوری هم امکان اصلاح مطلب وجود دارد البته در نظر داشته باشید که درجه کیفی که قبلا به مطلب داده شده است، تغییر نمی کند.
  • بهبود هایی برای استفاده راحت تر داوران در جهت داوری مطالب
  •  نمایش تصویر پیش فرض برای مطلب: چنانچه مطلبی به هر دلیل، تصویری نداشته باشد، سیستم به صورت خودکار یک تصویر پیش فرض برای مطلب نمایش می دهد البته برای جلب توجه خوانندگان و جذاب تر بودن مطلب انتخاب تصویر توسط خود نویسنده هنوز هم بهترین گزینه است.
  • ثبت تگ های مطلب به روشی آسان تر: تا قبل از این تگ ها به وسیله اسپیس از هم جدا می شدند و برای همین ثبت تگ های چند کلمه ای، کمی مشکل بود ولی از این پس با استفاده از اینتر، تگ ها مشخص می شوند.
  •  نمایش بهتر مطالب: در لیست مطالب، نمایش به صورت بهتر و واضح تری انجام شده است.
و بسیاری موارد دیگر.

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا ایده در مورد بهتر و کامل تر شدن این سایت دارید، از طریق سایت 4idea.ir می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در به روز رسانی های آینده، این موارد در نظر گرفته شوند. از طریق لینک 2sup.ir می توانید آموزش های مربوط به این سایت را مشاهده نمایید و یا از طریق لینک vpen.ir به سایت وارد شوید.

ثبت نظر جدید