چه راه حل هایی برای استفاده زیاد از یک ابزار در لیتب وجود دارد؟


برای استفاده سریعتر و ساده تر از یک ابزاری که به دفعات از آن استفاده می کنید چندین ویژگی در لیتب وجود دارد.

ابزار مورد نظر خود را می توانید به "ابزارهای من" اضافه کنید تا در دفعات بعدی که به سایت مراجعه می کنید، بدون نیاز به جستجو در بین تمامی ابزار ها، لیست ابزارهای خود را یکجا ببینید.

در بعضی از ابزارها تعدادی تنظیمات وجود دارد که وقتی برای اولین بار از این ابزار استفاده می کنید به صورت پیش فرض مقادیری دارند. در صورتیکه مقادیر این تنظیمات مطابق خواسته شما نیستند می توانید تنظیمات را تغییر دهید، از ابزار استفاده کنید و چنانچه بعدا (چند لحظه بعد یا چند ماه بعد) به این ابزار مراجعه کنید، آخرین تنظیماتی که شما برای ابزار انتخاب کرده اید به صورت پیش فرض انتخاب شده اند و نیازی به تنظیم مجدد آن ها نیست. برای مثال در ابزار "ساخت پسورد تصادفی" اگر نیاز به پسورد با حداقل 16 و حداکثر 32 کاراکتر دارید که فقط باید شامل حروف بزرگ انگلیسی و اعداد باشند، بعد از تنظیم کردن این مقادیر و استفاده از این ابزار، چنانچه در آینده دوباره از این ابزار استفاده کنید به محض باز کردن صفحه مربوطه، تنظیمات حداقل 16 و حداکثر 32 کاراکتر به همراه انتخاب گزینه های "حروف انگلیسی" و "اعداد" انتخاب شده اند و نیازی به تنظیم مجدد وجود ندارد و این یعنی یک بار تنظیم، چندین بار استفاده.

و در صورتیکه می خواهید از تنظیمات اولیه ابزار استفاده کنید می توانید از گزینه "برگرداندن تنظیمات به حالت اولیه" استفاده کنید.

دقت کنید که تنظیماتی که ذخیره شده اند فقط در همین مرورگر هستند و در صورتیکه از مرورگر دیگری استفاده کنید می توانید تنظیمات دیگری را برای ابزار ها در نظر بگیرید.